Sidor

Dexter

Properly trained, a man can be dog's best friend. ~Corey Ford

lördag 18 februari 2012

Staffies on youtube.

Idag tänker jag inte skriva något dessto mera såhär fredagen till ära. Lägger bara in lite videon på staffyn som jag bongat på youtube! :)


Fast det inte är fråga om så jätte stora hundar är staffyna otroligt sega och tuffa. Räknas heller inte till någo småhundar :P (Sätter inte in denhär videon för att jag tänker träna min hund på samma vis som han på videon utan för att demonstrera det jag sa tidigare).

De flesta staffarna älskar sina bollar, även Dexter ;)

Typiskt staffar :D Har vaknat till det här ljudet väldigt många gånger.

Staffarna skäller ganska lite med jämförelse med andra raser. Dock har de en massa andra läten de använder sig av :D

Staffyvalpar <3

The nannydog. Oberoende vad någon kanske tror är staffyna jätte vänliga!


Tack & Godnatt!

Inga kommentarer: