Sidor

Dexter

Properly trained, a man can be dog's best friend. ~Corey Ford

torsdag 16 februari 2012

New Photos!

Hello! Vi var ut och gå med Dex till parken idag och jag tog med kameran ifall jag skulle lyckas ta några fina bilder på valpen. Dexter ville nog inte stå stilla och då är det extremt svårt att få en bra bild på honom. :D Han blir oftast irriterad på mig när han ser att jag drar fram kameran. Han tycker jag är så tråkig då jag fotar. Det gäller alltså att vara kvick när han sen nångång stannar för att spana efter andra hundar etc. Några trevliga bilder lyckades jag nog ta idag på min nästan 7 månader gamla stafforshire bull terrier. Här är alltså några bilder på Dexter i ett vackert vinterlandskap.


Dexter tycer om att smaka på allt. Han blir speciellt vild när jag säger "ta den!" :)

Såhär stor är han nu. När han kom var han bara 7 veckor, på söndagen blir han 7 månader.

Fin brindle färg som syns bäst ute i soligt väder.

Dexter spanar.

Vid havet. Dex har sitt "lill-pojke" halsband på.

Under tiden jag skrev detta inlägg slet Dexter en tennisboll i stycken. :)

Inga kommentarer: