Sidor

Dexter

Properly trained, a man can be dog's best friend. ~Corey Ford

tisdag 7 februari 2012

MAG & El Perro.

Nu har jag hittat helt superkiva halsband på nätet som jag beslöt mig att jag skall skaffa till Dexter som näst. Finns i olika fina färger! Hittade två olika sidor, ena är av märket MAG och andra av märket El Perro. De är tjocka textil/nylon halsband speciellt omtyckta av hundägare med bull raser. Tycker själv en staffy skulle passa super fint med ett brett halsband. Finns olika breda, men funderar nog på den bredaste, 5 cm. :P De har också snygga selar som jag också måste skaffa Dex i något skede! Dessutom är de jätte hållbara och snygga! De är heller inte så dyra. Kanske man köper några i olika färger så har man sen. Måste bara bestämma mig vilken färg jag skall beställa först. Hmm.. ljusblåa är fin, men beige är också på en mörkare hund, svart är alltid pop och det finns med fina guld och silver kanter och dessutom går det att brodera text på den. Fick shopping iver :P

Halsband och selar från MAG.
http://www.dogcollar.nl/ 

Tycker om breda nylonhalsband!!

Supercool sele som håller.

Glada färger. Den ljusblåa till Dexter tack!




Stilig färg. Vill ha. :P

 Fint svart halsband, en sådan med guldkanter och texten nedanför tack!





Eller sen ett halsband i en mera babyblue färg.

Fin brun sele, finns i måååånga olika färger!

Inga kommentarer: